Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

365 veršovánek aneb Každý den svátek - 8. část

Netušil jsem, kam až zajde ten můj neškodný nápad s básničkami. Teď už si to musím přiznat: stal jsem se youtuberem, dost možná nejstarším youtuberem na světě.

Svět youtuberů je vyhrazen pouze mladým lidem, dokonce i můj nejstarší, pětadvacetiletý syn, je pro svět youtuberů už starý. Jsem fascinován vším, co zjistím nového o youtuberech: že je to profese, kterou se někteří živí, že mají svůj vlastní festival (mně tam nepozvali :-), že používají v naprosto jiné souvislosti slovo „epický“ - třeba: když řeknou, že to byl epický večírek znamená (podle mě), že to byl vydařený mejdan. Nakoukl jsem do úpně jiného světa a baví mě to.

Zveřejňuji další porci rýmovaček a kdo to má rád video, mrkněte sem.

 

Jiřina
Dávno
Lehával jsem s Jiřinou,
měla zlaté vlasy
pod vyhřátou peřinou...
jó – to byly časy.

 

Ljuba
Zrození
Byl jsem se v kurníku podívat s Ljubou,
a co jsem nespatřil v přítmí a šeru,
jak se tam malinká kuřátka klubou
říkám jim dojatě: Já vás fakt žeru!

Miloslava
Tolerance
Večer vždy vzdychá Miloslava:
„Hlavně mě, drahý, nelíbej na rty,
není mi dobře, bolí mě hlava,
raději si běž zahrát s chlapama karty.“

Gizela
Pohřešovaná
Je to už pár týdnů, co moje Gizela
odjela na cestu – údajně služebně
já si však myslím, že normálně zmizela
s chlapíkem od vedle – hleděl tak toužebně.

Patrik
Soudce
Podívej se, Patriku,
dobře jsem tě vočíh,
a to, co máš na triku,
vidím ti i v očích.

Oldřich
Bezdomovec
Strhla se rvačka a Oldřicha,
mydlili hlava nehlava,
jednou ho kopli i do břicha,
a to jen proto, že je krev toulavá.

Lenka
Podvečer
Seděli jsme s Lenkou
jak to někdy bývá,
nad bezednou sklenkou,
tak rychle se stmívá...

Autor: Zdeněk Roller | sobota 20.2.2016 6:40 | karma článku: 5,73 | přečteno: 92x
  • Další články autora

Zdeněk Roller

365 veršovánek aneb Každý den svátek - 11. část

Dnes budu tak stručný, jak jen stručný může člověk být, když nechce vynechat perex, ale zároveň do něj nemá co napsat... Básničky na jména v českém kalendáři od 7. 3. 2016 do 13. 3. 2016.

12.3.2016 v 13:03 | Karma: 6,01 | Přečteno: 161x | Diskuse| Poezie a próza

Zdeněk Roller

365 veršovánek aneb Každý den svátek - 10. část

Můj nejstarší syn se mě včera ptal, kdy tohleto (myslel tím to šílenství s básničkami a jejich filmovou podobou) skončí, jestlil by to už nestačilo? Odpověděl jsem, že nestačilo, zavázal jsem se k natočení 52 dílů, tedy pokračuji.

3.3.2016 v 15:32 | Karma: 5,28 | Přečteno: 179x | Diskuse| Ostatní

Zdeněk Roller

365 veršovánek aneb Každý den svátek - 9. část

Možná se vám bude zdát, že mi dochází dech (díky tomu nebývalému zpoždění). Ale není tomu tak, jen jsem trochu umíral (to víte, chřipka je chřipka) a to se blbě tvoří...

28.2.2016 v 7:14 | Karma: 5,23 | Přečteno: 117x | Diskuse| Ostatní

Zdeněk Roller

365 veršovánek aneb Každý den svátek - 7. část

Proč to vůbec dělám? Proč píšu a natáčím rýmovačky, které tak málo někoho zajímají? Proč takhle plýtvám energií? Když jsem včera o svých rýmovačkách vyprávěl prodavači v obchodě s elektronikou, díval se na mě soucitně...

11.2.2016 v 6:17 | Karma: 5,21 | Přečteno: 115x | Diskuse| Ostatní

Zdeněk Roller

365 veršovánek aneb Každý den svátek - 6. část

Nápad s veršovánkami na česká jména není zas tak originální, jak jsem nedávno zjistil. Dokonce už existuje knížka s básničkami na všechna jména v českém kalendáři.

5.2.2016 v 6:31 | Karma: 5,06 | Přečteno: 147x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

Vláda se bude zabývat budoucnosti zóny Plzeň-Líně. Letecká záchranka zůstává

18. května 2024  7:23

Ministři se po stažení plánu na budování továrny na výrobu baterií do aut v loňském roce znovu...

Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica

18. května 2024

Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...

Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel

18. května 2024

Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 215x
Píšu o všem, co mě právě napadá, v roce 2016 napříkald zveřejňuji (mimo jiné) každý týden blog se sedmi veršovánkami na křestní jména v českém kalendáři.

Seznam rubrik